Re: Prosze o opinie o dyskach Samsunga (8,4)

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 10:02:15 MET

> Hi
> dla mnie osobiście samsung to tragedia

To zalezy. Te nowe dyski sa calkiem niezle. Mam jako drugi dysk (do
przechowywania danych) Samsunga 40GB (5400). Za 700 dostajesz cichutki dysk,
calkiem szybki (nie jest to IBM 7200, ale w HDTachu spokojnie wyciaga
srednia z calego dysku ponad 26000 kb). Takze jesli komus zalezy na
pojemnosci i a nie demonie predkosci, z czystym sumieniem polecam. Sa to
naprawde niezle dyski.

Remi.