DOTYCHCZASOWE WYNIKI

Autor: KMK (mail_at_kajetan.prv.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 14:33:59 MET

Dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali mi się pomóć.

Oto nadesłane dotychczas wyniki:

K6-2/450 (mój) 125% - czyli nie wyrabia się

PIII/700 100% - tylko kontrolnie :)
PIII/733 87%

Duron 700 103% - Abit KT7
Duron 600_at_800 89% - Soltek 75KV+
Duron 600_at_800 85% - Abit KT7
Duron 600_at_900 83% - Abit KT7
Duron 600_at_900 85% - Soltek 75KV+
Athlon 1000 82% - Abit KT7-RAID

Dodatkowo nadszedł jaszcze wynik 41% na Duronie 600_at_900,
(program uruchomiony pod "czystym" DOS-em) ale ten wynik
na tyle odstaje od reszty, że albo zegar pomiarowy się sypnšł
na tej konfiguracji, albo... nie wiem. U mnie uruchomienie pod
DOS-em 6.22 (a nie w oknie dos) daje wynik 112% (w porówna-
niu do 125% pod W98)

Wyniki na Athlonie faktycznie mnie rozczarowały, ale ma to swoje
wytłumaczenie: mój program nie korzysta z żadnych rozszerzeń
rozkazów (MMX czy raczej ich odpowiedniki na AMD), poza tym
obrabiana tablica (w orginale 40MB) dostarczona Wam 24MB,
jest zbyt duża żeby wielkoœć cache-a miała jakiœ wpływ. Takie
były moje przemyœlenia teoretyczne, i niestety się potwierdziło.

Użytkownicy "normalnych" programów na pewno odczujš różnicę
mocy, mi to oszczędziło dużo większego rozczarowania po kupieniu
Athlona za duża kasę.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim.

                                        KMK

P.S> Gdyby ktoœ jeszcze miał ochotę pomęczyć swojš maszynkę
moim testerem - w każdej chwili mogę go podesłać. Może ktoœ
ma jakšœ cudownš konfigurację ? :)