Duron, Athlon - kto ma - kto przetestuje ??

Autor: KMK (mail_at_kajetan.prv.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 10:37:45 MET

Mam problem - mam w tej chwili komputer K6-2/450 i z powodów
wydajnościowych chyba muszę się przesiąść na coś lepszego.

Problem w tym że nie wiem na co muszę się przesiąść, a kupienie
nowe płyty i procka (zwłaszcza przy cenach płyt pod K7 :) ) po to
by się przekonać że i tak nie wydala było by bardzo smutne...

Ponieważ problemy wydajnościowe dotyczą u mie tylko jednego
programu - mam prośbę: kto z posiadaczy Athlona lub Durona
mógłby uruchomić u siebie mój program i podać mi wyniki?

Program jest nietypowy i wyniki zamieszczanych benchmarków
nic mi nie mówią. Program (w wersji testowej) jest nieduży, to
fragment kodu w maszynówce który liczy coś na 40MB tablicy.
W sumie po spakowaniu coś koło 200kB. Wystarczy odpakować,
uruchomić i podać liczbę która się pojawi (procent obciążenia
procka). Nia ma żadnych wymagań poza 64MB ramu i Win95/98.

Jeśli ktoś byłby skłonny zapuścić to u siebie, proszę o wiadomość
na priva. Jeśli będzie więcej niż jeden chętny wyniki podam później
na grupę.

                                                KMK

P.S> Niniejszym uroczyście oświadczam że program nie jest żadnym
koniem trojańskim, ani innym, tego typu świństwem. Nie wykonuje w
ogóle żadnych operacji dyskowych (poza wczytaniem się przy
uruchomieniu) i nie powinien być źródłem żadnych kłopotów.