Re: DOTYCHCZASOWE WYNIKI

Autor: KMK (mail_at_kajetan.prv.pl)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 16:01:49 MET

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc. Otrzymuję w tej chwili tyle
mailii że chyba nie panuję już nad tym. Jeśli komuś nie odpowiedziałem
to przepraszam.

Chciałem jeszcze przypomnieć, że ten "test" o którego uruchomienie
prosiłem to nie jest jakiś benchmark i nia ma być wyznacznikiem
wydajnosci procesorów. Jest to tylko fragment programu który piszę.
Program ten działa w mało wyrafinowany sposób i nie wykorzystuje
np. w ogóle operacji zmienno przecinkowych i specjalnych rozkazów
multimedialnych. Wykonuje on podstawowe operacje arytmaryczne
na DUŻEJ tablicy w pamieci i... to wszystko. Ze względu na jego
specyficzność nie mogłem przewidzieć na podstawie "normalnych"
benchmarków jak wzrośnie jego wydajność po przejściu na inny
sprzęt, chciałem więc doświadczalnie sprawdzić jakiego komputera
potrzebuję żeby ten program mógł chodzić w czasie rzeczywistym.

Wyniki zamieszczam tylko dla tego że obiecałem to na początku i
nie mam zamiaru tworzyć jakiejś nowej hierarchi procesorów (co mi
niektórzy zarzucają). Co więcej, jak juz wspominałem wyniki te nijak
się mają do wyników osiaganych przy uruchamianiu "normalnych"
aplikacji - ale o to mi właśnie chodziło - mój program jest
zdecydowanie nienormalny i dlatego potrzebował nienormalnego
testu. :)

Dziękuję i jeszcze raz przesyłam wszystkie wyniki jakie otrzymałem
z pominięciem zdublowanych:

K6-2/450 125%

PIII/700 100%
PIII/733 87%

Duron 700 103% - Abit KT7
Duron 600_at_800 89% - Soltek 75KV+
Duron 600_at_800 85% - Abit KT7
Duron 600_at_900 83% - Abit KT7
Duron 600_at_900 85% - Soltek 75KV+
Duron 600_at_900 80% - Soltek 75KV+

Duron 525 (105x5) - 112% - Abit KT7
Duron 892 (105x8.5) - 77%
Duron 896 (112x8) - 75%
Duron 945 (105x9) - 73%

Athlon 1000 82% - Abit KT7-RAID

P.S. > Moje prywatne wnioski są smutne - muszę albo poczekać na Durona
1.500 Mhz, albo poważnie zoptymalizować kod programu. W tescie który
rozesłałem było uruchomionych 2048 procesów ( 2048 żeby była równa
liczba :) ), ja potrzebuje uruchomić 10.000... : ( Co prawda
obciązenie na szczęście nie rośnie liniowo z ilością uruchomionych
procesów, ale i tak lekko licząc potrzebuje ok. 3-krotnie szybszej
maszyny niż tej która mam.

I jeszcze pytanko na koniec: w związku z "wysypywaniem" się programu
pod NT, czy ktos zna sposób na uruchomienie programu chodzącego w
trybie protect (DOS-owego) pod NT?