Re: Problem z konfiguracją

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 07:42:57 MET

--
Użytkownik Julek <julek_on_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vicf1$35g$1_at_news.tpi.pl...
> Witam wszystkich
> Może ktoś mi udzieli paru rad. Od kilku dni staram się uruchomić
następującą
> konfigurację:
> - Płyta gigabyta na AMD 751
> - Duron 600
> - Nvidia TNT2 M64 32 MB
> - muzyka Forte Media 801
>
> Pod 98 SE co jakiś czas wyskakuje bład Explorera

Ja bym postawil na problem z ramem, ale oczywiscie moge sie mylic. Sprobuj
zalorzyc inne kosci, albo przynajmniej jesli masz jedna to ja przelorzyc do
innego gniazda, moze pomoze. Taki blad moze byc tez spowodowany jakims
konfliktem sprzetowym lub tez podkreceniem procesora. Sprobuj tez posciagac
najnowsze sterowniki.
Pozdrawiam
    Misiek   -   Piotr Misiewicz
e-mail  : misiekpm_at_poczta.onet.pl