Re: Bios-przywrocenie ustawien

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 07:39:47 MET

Użytkownik <robspust_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:207b.00000000.3a1cb6e2_at_newsgate.onet.pl...
> Czesc!!
> Mam takie pytanie.Jak przywrocic ustawienia BIOS-u gdy nic nie widac na
ekranie?
> Przed zmiana oczywiscie wszystko bylo ok.
> Z gory dziekuje za odpowiedz.
> pozdr
> RS

Na plycie jest specjalna zworka ktora nalezy zewrzec, przy wylaczonym
zasilaniu, na kilka sekund. To spowoduje przywrocenie ustawien fabrycznych
BIOSU. Zeby sie dowiedziec ktora to zworka musisz zajrzec do opisu plyty.
Zazwyczaj to sie nazywa "Clear CMOS" lub "Discharge CMOS".

--
Pozdrawiam