Re: problem z nagrywaniem cd-r

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 07:35:25 MET

Użytkownik <<< PAWI >>> <pawi_at_pawi.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vhcgg$ben$1_at_news.tpi.pl...
> --- ciach ---
>
> spoko nie zalamuj sie ja tez sie nie zalamuje:))
> jak by co zmienie na scsi:))) nie zartuje... trza nad tym pomyslec...
jakies
> moze nowe drivery ASPI ??? co o tym sadzicie???

 Ja wrzucilem do siebie wszystkie jakie tylko bylo mozna najnowsze drivery
do wszystkiego, a takze probowalem na innych starszych i w ogole probowalem
rozne dziwne nawet rzeczy, ktore pewnie nie maja za wiele z nagrywaniem
wspolnego ale i tak probowalem i nic to nie pomoglo. Napisz jaki masz sprzet
dokladnie, moze znajdziemy jakies podobienstwa w konfiguracji i jakos ten
problem zalatwimy.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl