Athlon czy P3

Autor: Kal (kal_at_itnet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 22:55:33 MET

Hej

Przymierzam sie do kupna nowego sprzetu. Caly czas mam dylemat, co wybrac? w
tej chwili na placu boju zosaly P3 933 i Athlon 1GHz z plytami Asusa.
Zajmuje sie wszystkim, od profesjonalnej grafiki 3D, programowaniem, edycja
tekstu, filmu itd. Potrzebuje rad od ludzi, ktorzy uzywaja podobnego
sprzetu, a konkretnie, jak wyglada sprawa stabilnosci systemow opartych na
CPU Athlon. Co do procesora nie mam wiekszych zastrzezen, chodzi mi glownie
o niezawodnosc i stabilnosc chipsetu.

pozdro

Kal