Stary monitor - nowy komp

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 22:39:59 MET

Mam nielada problem : moja kumpela postanowila zmienic komputer. Na monitor
jej niestety nie starczylo. Tu zaczely sie schody. Po krotce : ze starym
kompem monitor pracuje bez problemow. Monitor jest kolorowy i chodzi na nim
Windows. ( tyle wiem , troche nie duzo :). Jaka tam jest karta , nikt nie
wie. ( poniewaz Win chodzi domniemuje ze to VGA ). W nowym kompie jest Riva
TNT2 M64. Sprawna , zeby nie bylo ( na Flatronie pracuje bez zadnych
przeszkod ). Niestety stary monitor z nia nijak sie dogaduje . Jest to o
tyle dziwne ze juz w fazie POST na ekranie jest syf , nic nie widac tylko
krzaczki. Pozniej zmieniaja sie kolorki krzaczkow na niebieskie ( wchodzi
WIN :)) ale i tak syf do konca. Czy ktos wie moze co mogloby byc tego
przyczyna i jak to rozwiazac , oczywiscie bez kupna nowego monitora ???

Za pomoc z gory serdeczne dzieki

Michal Rymaszewski