Re: Flatron 795FT i nie tylko

Autor: Michał (x_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 22:46:17 MET

Ja mam taki monitor i jestem z niego bardzo zadowolony, jednak słyszałem, że
w niektórych egzemplarzach są pewne problemy z ostrością obrazu. Na
osiągnięcie optymalnego obrazu należy poczekać ok.10 minut (aż się
rozgrzeje) i dopiero wtedy dokonywać regulacji)
Pozdr.
Użytkownik Michał Rymaszewski <mrymasz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vhe9k$p9d$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...