Re: Flatron 795FT i nie tylko

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 15:25:22 MET

Rozumiem. Boje sie ze mam problemy z ostroscia ( jak juz pisalem chodzi o
zbieznosc ). Ale sam juz nie wiem. Moze mam po prostu problem z oczami :)).
Monitor w sumie jest bardzo fajny ( troche tylko zaluje ze nie dolozylem i
nie wzialem FT+ ), wszyscy mi go zazdroszcza :)) , ale mam pewien niedosyt.
Moze jak go poprawnie ustawie to bedzie dobrze.