Re: Problem !!

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 20:17:01 MET

Czesc

Zakladajac , ze procesor nie jest przetaktowany i ma normalna temperature
pracy .

    Przyczyn moze byc kilka : uszkodzona kieszen, kabel danych , pamiec albo
IDE kontroler na plycie.
Odlacz kabel danych od kieszeni i zasilanie.
Sprawdz jak wtedy pracuje PC , jezeli jest ok. to kieszen jest do wymiany.
Problemy wystepuja nadal - wymien pamiec - ( przy odlaczonej kieszeni )
najlepiej na innego producenta.
Nadal nic sie nie poprawilo - spröbuj z innym kablem IDE.
Nie ma zmian - najprawdopodobniej IDE kontroler plyty jest uszkodzony - tu
pomoze tylko wymiana plyty.
Czasami zdaza sie - bardzo zadko zreszta , ze CPU jest przyczyna.