Re: Problem !!

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 00:51:31 MET

> danych
> sprawny.

Sprawdz czy dysk jest na LBA, jak nie to sprobuj ustawic manulanie. Dyski
sprawdz na pierwszy(oba na raz) i drugim (na raz). Ja takie numery mialem
jak byla zwora w HDD zle wsadzona, bo opis na dysku byl spieprzony. Mial byc
master, a zwora tkwila w miejscu w ktorym nic nie powinno byc. Takze
ekperymentuj.Moze wirusik?

Pozdrawiam.