Re: Cicha obudowa.

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 14:48:36 MET

> Wydaje mi sie ze sama obudowa jest cicha tak ze bardziej juz nie moze.

ROTFL... jak obudowa jest kiepsko zaprojektowana i kiepsko wykonana
to nie jest "cicha tak ze bardziej juz nie moze" bo obracajace
sie taleze dyskow, cd-rom, czy nawet wentylator, potrafi wprawic
komputer w niezle wibracje - niezbyt zwarta obudowa potrafi bzyczec,
warczec itp. Poza tym wierz mi - dobrze zaprojektowana obudowa
znacznie lepiej tlumi dzwiek - dyskow, wentylatorow etc. niz zwykly
"blaszany box" ktory potrafi dzialac jak pudlo rezonansowe ;-)

> Moze myslisz o zasilaczu?

To oczywi=B6cie te=BF ma znaczenie.

> Ewentualnie pozniej (metoda kolegi) obudowe obloz kocem (tylko bez =
zakrywania
> wentylatora !).

Jeste=B6 genialny. My=B6lisz =BFe obudowa oddaje ciep=B3o tylko za =
wentylatora
w zasilaczu? Wida=E6 nie widzia=B3e=B6 obud=F3w z otworami po bokach, =
ale
ju=BF nawet nie chodzi o to...

> Jego tower stoi na podlodze pod biurkiem w rogu pokoju
> wiec mu to nie przeszkadza.

Pytanie czy towerowi to nie przeszkadza...

> Nie wiem jak tobie ale jakies rozwiazanie to jest.

IMHO lepszym rozwi=B1zaniem jest zainwestowa=E6 w prawdziwie cich=B1
obudow=EA (czyt. np. Enlight) ni=BF w zwyczajn=B1 obudow=EA, koc, =
procesor
i pozosta=B3e cz=EA=B6ci uszkodzone w wyniku przegrzania.

--=20
- - Tomasz Sopy=B3o - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 airwolf_at_astercity.net airwolf_at_skrzydla.com
http://www.skrzydla.com http://latajace.skrzydla.com
- - UIN#: 2303703 - - - - - - - IRC: #lotnictwo - - -