Re: Cicha obudowa.

Autor: DysoN (dyson_at_viper.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 13:07:40 MET

Wydaje mi sie ze sama obudowa jest cicha tak ze bardziej juz nie moze.
Moze myslisz o zasilaczu ? To najlepiej sprawdz w sklepie. Ewentualnie
pozniej (metoda kolegi) obudowe obloz kocem (tylko bez zakrywania
wentylatora !). Jego tower stoi na podlodze pod biurkiem w rogu pokoju
wiec mu to nie przeszkadza. Nie wiem jak tobie ale jakies rozwiazanie to
jest.

--
  <#*> DysoN <*#>  dyson_at_viper.pl