Re: Niespodzianki po zmianie p³yty ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 13:03:42 MET

U¿ytkownik "Andrzej" <rejcher_at_priv2.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Dziêkujê Kolegom , którzy mi odpowiedzieli , upewniaj±c mnie w smutnym
> prze¶wiadczeniu , ¿e czeka mnie sporo roboty z instalowaniem wszystkiego od
> nowa . No , trudno , ale s± i korzy¶ci z nowej instalacji , wiêc nie ma co
> narzekaæ . Pozdrawiam .Andrzej

Ale¿ nie za³amuj siê...;-). Zmienia³em p³ytê g³ówn± z VIA Pro 133 na KT133
(Duron) i NIC nie musia³em przeinstalowywaæ. Wszystko dzia³a³o od pierwszego
kopa po wyszukaniu nowych urz±dzeñ i zainstalowaniu nowych sterowników. BTW do
reinstalacji systemu z usuniêciem ga³êzi odpowiadaj±cej za warstwê sprzêtow± i
ponownym rozpoznaniem sprzêtu piszemy setup /p f (z poziomu DOS). W ten sposób
zachowasz wszystkie ustawienia zwi±zane z zainstalowanymi programami.

--
Pozdrawiam
Micha³ Kawecki