Re: Niespodzianki po zmianie płyty ?

Autor: Andrzej (rejcher_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 12:17:21 MET

Dziękuję Kolegom , którzy mi odpowiedzieli , upewniając mnie w smutnym
przeświadczeniu , że czeka mnie sporo roboty z instalowaniem wszystkiego od
nowa . No , trudno , ale są i korzyści z nowej instalacji , więc nie ma co
narzekać . Pozdrawiam .Andrzej
Andrzej napisał(a) w wiadomości: <8vg7e6$p3i$1_at_news.onet.pl>...