Re: Niespodzianki po zmianie p³yty ?

Autor: Dariusz Pakowski (antim_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 20:34:43 MET

U¿ytkownik "Andrzej" <rejcher_at_priv2.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Dziêkujê Kolegom , którzy mi odpowiedzieli , upewniaj±c mnie w smutnym
> prze¶wiadczeniu , ¿e czeka mnie sporo roboty z instalowaniem wszystkiego
od
> nowa . No , trudno , ale s± i korzy¶ci z nowej instalacji , wiêc nie ma co
> narzekaæ . Pozdrawiam .Andrzej
> Andrzej napisa³(a) w wiadomo¶ci: <8vg7e6$p3i$1_at_news.onet.pl>...

Nie spiesz siê. Uruchom wszystko na nowej p³ycie ze star± kopi± Windows.
Potem uruchom Windows w trybie awaryjnym i wytnij wszystkie niepotrzebne
urz±dzenia (stara p³yta i widziane przez ni± zasoby). Nie przejmuj siê
zbytnio,
je¶li wytniesz zbyt wiele. System jeszcze raz pozwoli doinstalowaæ Ci to,
czego
mu zabrak³o. Na 99.9% system bêdzie Ci chodzi³ OK.