problem z nagrywaniem cd-r

Autor: <<< PAWI >>> (pawi_at_pawi.prv.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 13:09:34 MET

mam PLEXTORA 8432
no i mam problem ale wydaje mi sie ze jest to wina software'u albo jakis
konflikt...
mam nero burnigng rom, clone cd, winoncd3.6 i adaptec easy cd creator...
wszystkich programow uzywam do wypalania innych plytek...
ale nieraz obojetnie w jakim programie wywala mi kilka plytek pod rzad z
napisem albo buffer underrun albo data streaming loss (ale bufor byl 95-100%
wiec bledy sa chyba nie te!)
no i nie wiem co mam o tym sadzic... nagrywarka pozniej moze nagrac kilka
pod rzad i jest spoko
poradzcie cos...

--
Z pozdrowieniami...