Re: problem z nagrywaniem cd-r

Autor: MACGYVER (masta_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Nov 2000 - 02:26:32 MET

<<< PAWI >>> wrote:

> ale nieraz obojetnie w jakim programie wywala mi kilka plytek pod rzad z
> napisem albo buffer underrun albo data streaming loss (ale bufor byl 95-100%
> wiec bledy sa chyba nie te!)
> no i nie wiem co mam o tym sadzic... nagrywarka pozniej moze nagrac kilka
> pod rzad i jest spoko
> poradzcie cos...

mam ta sama nagrywarke co ty i wyskoczyl mi tylko raz taki glupi blad
jak chcialem robic overburning na plytce 800MB ;-) potrzebowalem 808 MB
czy jakos tak. a tak poza tym to plytki nagrywaja sie jak trzeba tylko
trzeba dma wylaczyc przynajmniej u mnie bo inaczej sie wykrzaczy.

mam plyte asus a7v i plextor podpiety jest sam na kanale do kontrolera via.

pozdr. MACGYVER