Re: KArta TV a rozdz. 1024x 768 - male OT

Autor: T.F. (tomekf_at_poland.com)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 10:27:27 MET

> Jako że trafiłem na użytkowników kart TV to mam do Was małe pytanie OT.
> Czy Wy też macie takie piekielne zakłócenia w obrazie?
> To raczej nie problem kabla antenowego. Podłączony do niego normalny TV
> odbiera czyściutko. Za to karta ma "szumiące" pasy pionowe. Na niektórych
> kanałach są one mniej widoczne, na innych uniemożliwiają oglądanie...

Mialem cos takiego.
TA SAMA karta TV, na tej samej antenie
na dwoch roznych komp (ale o podobnej konfiguracji: tzn plyta, grafika,)
W jednym obraz jak zyleta, na drugim zaklocenia :-((

Moje pomysly (?)
komp z zakloceniami mial:
- 3 twardziele (dosc stare: 2,4,5 GB) + CD
- stary modem ISA (Zoltrix)

--
T.F.