Re: KArta TV a rozdz. 1024x 768 - male OT

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 07:49:04 MET

Witam
Jako że trafiłem na użytkowników kart TV to mam do Was małe pytanie OT.
Czy Wy też macie takie piekielne zakłócenia w obrazie?
To raczej nie problem kabla antenowego. Podłączony do niego normalny TV
odbiera czyściutko. Za to karta ma "szumiące" pasy pionowe. Na niektórych
kanałach są one mniej widoczne, na innych uniemożliwiają oglądanie...

Macie jakieś sugestie?

Pozdrawiam
Marek