Re: KArta TV a rozdz. 1024x 768 - male OT

Autor: Marek Pajak (marek.pajak_at_tenbit.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 10:39:48 MET

T.F. napisał(a) w wiadomości: <8vg4td$1rv$2_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Mialem cos takiego.
>TA SAMA karta TV, na tej samej antenie
>na dwoch roznych komp (ale o podobnej konfiguracji: tzn plyta, grafika,)
>W jednym obraz jak zyleta, na drugim zaklocenia :-((
>
>Moje pomysly (?)
>komp z zakloceniami mial:
>- 3 twardziele (dosc stare: 2,4,5 GB) + CD
>- stary modem ISA (Zoltrix)
Czyli może to być kwestia "bebechów"... Przestawiałem już kartę tak, żeby
była z dala od innych, a nawet wyjąłem pozostałe karty PCI. Efekt ten sam...
Najbardziej wkurza mnie fakt, że również sygnał z Composite Video jest
zakłócany. Nie za mocno ale w przypadku kiedy podłączam przez niego Atarynkę
(130XE) rozłażą mi się kolory. Myślałem że to kabel więc zrobiłem kabelek
"ekstra" - kabel koncentryczny+metalowe wtyczki. I ciągle brak poprawy
jakości...

A może ktoś próbował "ekranować" taką kartę? Np. owinąć ją w jakąś
aluminiową blachę i uziemić? W domu nie mam środków na taką zabawę, a nie
wiem czy to coś pomoże.

Pozdrawiam
Marek