problem z nagrywarka Philips

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 08:30:05 MET

Hej
Jestem nie-szczesliwym wpolposiadaczem nagrywarki Philips 3610
Ostatnio upgradowalem jej BIOS na najnowszy (Philips wypuscil takie
combo - nowe BIOsy do wszystkich swoich nagrywarek).
I oczywiscie pojawily sie problemy
Wydaje mi się że po zmianie biosu nagrywarki straciła ona obsługę
pakietówki.
Zrobiłem te smarowanie itd co było tu dyskutowane, ale to nie to -
problem jest innej natury:
 - nagrywarka działa pod każdym względem prawidłowo z wyjątkiem
WIELOKROTNEJ obsługi tej samej płyty CD-RW
 - objawia się to tak, że płyta użyta (nagrana lub dograna w
multisession lub sformatowana i nagrywana) przestaje być widziana
przez nagrywarkę, często najpierw trudno ją wczytać, potem wczytuje
się błędnie, wreszcie zdycha
- ta sama płyta nagrana lub skasowana gdzie indziej zaczyna działać
bezbłędnie (sprawdzone na 4 różnych)

Czy ktos spotkal sie z takim problemem i ma sugestie jak zmusic
nagrywarke do prawidlowej pracy?

Ps. Wiem ze Philips to badziew, nigdy wiecej nie kupie nic tej firmy,
ale na razie musze z nia zyc bo na nowa pieniedzy nie ma, a gwarancja
dawno sie skonczyla

Marek Nazarko