Re: Problem z pamiecia L2 cache oraz slabe osiagi CPU

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 07:38:31 MET

W wiadomości: <3A1AAC1C.FCF36266_at_iname.com>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Radoslaw Sokol napisał(a):

>Znajdź jeszcze programik CACHECHK (CacheCheck wersja 6 lub nowsza, jak
>znajdziesz :) )

Znalazlem, ale nie moge go sciagnac .... w pracy moge tylko przegladac
strony, zadnych pobieran plikow itp. A w domu nie mam dostepu do
sieci.
Czy moglbys go sciagnac i podeslac mi na maila?

To strona gdzie znalazlem odnosniki:
http://www.bookcase.com/library/software/msdos.util.sysinfo.html

A to tych kilka odnosnikow z tej strony:
http://mirror.direct.ca/pub/simtelnet/msdos/sysinfo/cachchk7.zip
ftp://ftp.simtel.net/pub/simtelnet/msdos/sysinfo/cachchk7.zip
http://ftp.epix.net/pub/simtelnet/msdos/sysinfo/cachchk7.zip
http://www.ou.edu/pub/simtelnet/msdos/sysinfo/cachchk7.zip
http://oak.oakland.edu/pub/simtelnet/msdos/sysinfo/cachchk7.zip

Znalazlem tez odnosnik na polskim serwerze
ftp://ftp.cyf-kr.edu.pl/pub/mirror/Simtel.Net/msdos/sysinfo/cachchk7.zip

Bede wdzieczny za pomoc .....

Pozdrawiam

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/