Re: problem z nagrywarka Philips

Autor: slus (slus_at_go2.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 08:45:21 MET

Użytkownik "Marek Nazarko" <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> napisał w
wiadomości news:t7tm1tg5mgkl9jafvt1rhcgqgatbog2d27_at_4ax.com...
> Hej
> Jestem nie-szczesliwym wpolposiadaczem nagrywarki Philips 3610

Hejka Marek !
Przykro mi, że Ci nie pomogę, sam mam różne i różniste problemy z moim
philem :) Aż dziw bierze, że Phil wymyślił CD i CD nagrywanie.
Zaintrygowałeś mnie natomiast tym całym "smarowaniem, które było dyskutowane
na liście". Przejrzałem całą i nic nie znalazłem. Mógłbyś mi naświetlić
bliżej problem ?
Pozdrowienia
slus