Re: [starocie] Jaka karta graficzna na PCI?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 05:21:10 MET

GLide wrote:

> Tylko czy do takiego koma jest sens wywalac kase na nowa karte na PCI.
> Lepiej chyba byloby poodkladac i wyienic sprzet na nowszy z AGP

Wszystko zależy co się robi i w co się gra (Mam MMX233 i nie dawno zmieniłem
Tsenga6000 na Rivę128)...
Ale i tak komp mi starcza do wszystkiego, np. jak mi film skacze to znaczy,
że ma za dużą rozdzielczość: poświęcam nockę (raczej komputer, nie ja ;-) i
zmniejszam go do 1/2PAL (lub tylko obcinam czarne pasy u góry i u dołu)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|