Re: Sony G200 vs iiyama A702HT

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 19:45:49 MET

Z moich obserwacji wynika, =BFe "technologicznie" lepsze s=B1 Sony, ale=20
Iiyama ma r=F3wniejsze wykonanie i jest ta=F1sza. Prawdopodobie=F1stwo=20
trafienia bylejakiego egzemplarza jest ni=BFsze u Iiyamy - mia=B3em do=20
czynienia z kilkunastoma sztukami i tylko o jednej m=F3g=B3bym powiedzie=E6=
,=20
=BFe wola=B3bym jej nie kupi=E6. U Sony du=BFo wi=EAcej monitor=F3w ma ja=
kie=B6=20
niedor=F3bki. Sam u=BFywam kilku sztuk Iiyamy i do Sony ju=BF raczej nie =
wr=F3c=EA.

"Ale oczywi=B6cie wyb=F3r nale=BFy do Ciebie..."

Mechal wrote:

> Jak zauwarzylem, dyskucja na temat monitorow idzie pelna para :)
> Moje pytanie dotyczy monitorow mniejszych o dwa cale (tj 17'')
> Mimo fachowych gazet i serwisow (ach ten subiektywizm :) ), wciaz mam
> watpliwosci co do wyboru konkretnego modelu. Zastanawiam sie nad dwoma
> modelami Sony G200 oraz iiyama A702HT. Prosze o uwagi i spostrzezenia n=
>=20
> temat ww modeli ( a moze jakies inne propozycje ? )
>=20
> Pozdrawiam,
>=20
> Mechal
> [...]

--=20
G. Mazur
MyWebPage: http://grafi.ii.pw.edu.pl/gbm (x86 and Matrox secrets/tools)
To see my address and employer - read the mail header...