Re: podkrecenie Celerona 333 na Atrendzie

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 13:52:32 MET

U mnie chyba byla - ust. pamiec synchro/asynchronicznie; ale moze byc
ze mi sie popie*&^lo z Shuttlem (AT, ktorego mialem wczesniej - i
troche dluzej)

>moim zdaniem bardzo fajne plytki robi A-Trend
Fakt, mialem tego ATXowego MVP3 2,5x100 (166MMX) i bylem b.zadowolony,
a teraz pisze na 2,5-letnim BX, z ktorym troche eksperymentowalem (np.
FSB w BIOSie na 133 - zdechl mi na 3 dni; juz myslalem, ze mam trupa
do wymiany, ale o dziwo sam! powstal). I na pudelkach byla taka ladna
roza...

Pozdrawiam
Jarek