Re: podkrecenie Celerona 333 na Atrendzie

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 13:29:06 MET

"Jarek G." <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> wrote
> Mialem takiego ATrenda ATX, i chodzil, jak trzeba na 100MHz...
> Jesli dobrze pamietam, to byla tam tez zworka do "ustawiania" pamieci
> - moze to ona bruzdzi?

nie - nie ma takiej zworki (6230) moze w 6220 jest - nie wiem
u mnie (6230) na 100 chodzi (chwile ;) ) ale musze dawac reset - w Win2k/NT
chodzi normalnie - tylko aplikacje 3D wywalaja kompa (i to raczej nie
temperatura bo mam duzy radiator i 2 wiatraki i na dotyk jest lekko cieply
tylko) - moze taka uroda tych plyt ... - co nie znaczy, ze sa zle - otoz
moim zdaniem bardzo fajne plytki robi A-Trend

--
** pozdrawiam
** mailto:marcyn_at_post.com