Re: podkrecenie Celerona 333 na Atrendzie

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 09:35:19 MET

[cut]
> Nie moge ustawic plyty na 100 Mhz na Atrend'zie. Jest tam zworka
> odblokowujaca 100mhz, ale po jej odlaczeniu system nie chce sie uruchomic.
> Na zworce zamknietej czyli 66mhz podstawowe ustawiam 83 i dziala, ale nie
> moge wiecej. Pamiec jest 133mhz'owa. Nie wiem o co w ym chodzi, wie ktos
> moze ?

Nie pomyślałeś o tym, że prock może nie chcieć pracować na szynie 100MHz ?
Jeśli działa ci na 83 (co jest najmniej odpowiednią szyną ze względu na
taktowanie PCI i urządzeń na płycie) to się ciesz. A to że system nie
startuje to może być proc. a w tym wyżpadku nic nie poradzisz - można
oczywiście probować lepszego chłodzenia+wyższe napięcie ale to nie
gwarantuje że zacznie ci działać na 100.... :( czasami tak jest ....

--
Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl