Re: Pęknięta płyta cd

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 11:50:03 MET

Użytkownik Airwolf <airwolf_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a1a388f_at_news.vogel.pl...
podczas

>Źle wyważona płyta (wystarczy nierównomiernie rozprowadzona farba na jej
powierchni)
>przy tak dużej prędkości obrotowej zaczyna wpadać w wibracje - do tego
dochodzi
>jeszcze podwyższona temperatura - płyta rozszerza się i zostaje
rozerwana...

>Co do LG 52x - tak... ten typ tak ma, to nie jest pierwszy przypadek...
>
>PS.: Jak mocno uszkodzony został napęd? Ostatnio ktoś spekulował,
>że tego typu "awaria" nie kończy się z pewnością zniszczeniem czytnika...

Jak do tej pory spotkalem sie tylko raz z takim przypadkiem i byl to samsung
chyba x48. W serwisie (VOBIS) powiedzieli ze to byla wina uzytkownika bo zle
wlozyl plyte i ze tego sie nie da naprawic. Dziewczyna nieswiadoma uwiezyla
i kupila nowego cd'ka, ale na szczescie upomniala sie o tego starego i
wziela go. Bez trudu udalo mi sie go naprawic. Uszkodzony byl jedynie
mechanizm wysuwu tacki. Ten cd'ek zostal sprzedany i dziala bardzo dobrze do
tej pory.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl