Odp: Lista katalogów i plików

Autor: Maciej Dąbek (obcy_at_prointer.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 02:53:03 MET

Użytkownik Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A19B6CB.E072E769_at_globe.net.nz...
> A próbowałeś dir c:\ /a /s /o:ng > c:\dir.txt?
> /a wyświetla pliki o określonych atrybutach (w tym wypadku wszystkie), /s
> wyświetla zawartość wszystkich podkatalogów, /o:ng wyświetla alfabetycznie
> i daje na początek nazwy podkatalogów, potem nazwy plików, > powoduje, że
> lista jest zapisana w pliku dir.txt zamiast zostać wyświetlona na ekranie.
> Czego temu brakuje?

Ano wiem...
Brakuje - np. polskich znaków (poprawnych), nie umieszcza na liście
wszystkich plików i katalogów, nie sortuje wszystkiego komunikat: (Za duľo
plik˘w, katalog nie zostaˆ posortowany)... (czemu - nie wiem).
Po testuj dokładnie dira i wtedy będziesz wiedział czego nie ma....