Re: Lista katalogów i

Autor: Marcin Frankowski (marcinf_at_globe.net.nz)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 04:03:43 MET

Cześć,

Maciej Dąbek wrote:

> Użytkownik Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3A19B6CB.E072E769_at_globe.net.nz...
>
> Ano wiem...
> Brakuje - np. polskich znaków (poprawnych),

No tak, racja - ale gdzieś widziałem mały, freewarowy program do konwersji
między wieloma kodowaniami pl, m.in. cp-852 -> cp-1250. Powinienem nawet
taki programik mieć gdzieś na dyskietce (jakbyś był zainteresowany).

> nie umieszcza na liście
> wszystkich plików i katalogów, nie sortuje wszystkiego komunikat: (Za duľo
> plik˘w, katalog nie zostaˆ posortowany)... (czemu - nie wiem).
> Po testuj dokładnie dira i wtedy będziesz wiedział czego nie ma....

Hmmm, właśnie potestowałem - wszystko mi ładnie wypisał. Może to kwestia
ilości plików - u mnie jest tak:
Total files listed:
     4 790 file(s) 1 447 071 744 bytes
       995 dir(s) 17 989.86 MB free

(nawet nie wiedziałem, że mam aż tyle katalogów, chyba muszę się
zastanowić nad porządkami), można wiedzieć, ile u Ciebie jest plików, że
DIR się wyłożył z sortowaniem?

W sumie mi wystarczyło - nie wiem, czego Tobie brakuje, każdy ma jakieś
swoje indywidualne potrzeby, jedni większe, drudzy mniejsze. Mogę Ci tylko
doradzić popatrzenie na www.winfiles.com, 2krowy (nie znam URLa) czy może
przejrzeć płytki od czasopism, czy kiedyś czegoś takiego nie było. Sorry,
nie potrafię więcej pomóc.

Pozdrawiam,

--
        ___