Re: Lista katalogów i

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 00:42:03 MET

Czesć,

Maciej Dąbek wrote:

> Użytkownik Grzegorz Malicki <Grzegorz_at_malicki.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8vb8es$jj6$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
>
> To jeszcze nie to... już kombinowałem direm na wszystkie sposoby...

A próbowałeś dir c:\ /a /s /o:ng > c:\dir.txt?
/a wyświetla pliki o określonych atrybutach (w tym wypadku wszystkie), /s
wyświetla zawartość wszystkich podkatalogów, /o:ng wyświetla alfabetycznie
i daje na początek nazwy podkatalogów, potem nazwy plików, > powoduje, że
lista jest zapisana w pliku dir.txt zamiast zostać wyświetlona na ekranie.
Czego temu brakuje?

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)