Re: Pentium 4

Autor: Lamer (misiotrybus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 18:24:34 MET

Artur Gawryszczak:

| Pojecia nie mam. Nie zwierzaja mi sie :) Ale juz rozne proporcje
miedzy
| wynikami z DX7 i DX8 kaza sie zastanowic co tam jest tak naprawde
| mierzone.

Ano. Sam ja czytal, w pismie Enter, ze DX8 lepszy, bo szybszy. Tyle
tylko, ze kilka lat juz to pismo czytam, wiec sie specjalnie nie
przejalem :)

| Roznie. 3DMarki tez sie maja roznie. Dlatego warto poznac wyniki
| rozmaitych benchmarkow, zeby moc osadzic. Potem mozna sie podniecac.

Jasne. Tu wyjdzie róznie, tam wyjdzie róznie, no to czym sie tu mozna
podniecic?
Testy aplikacyjne maja jedna przewage - jest realnie istniejace
oprogramowanie, które im odpowiada: Office dla WinBencha i Q3 dla Q3
:) A Dhrystone'y mi pokaza, jak to niesamowicie szybko taki
WindowsME powinien smigac na danym procu, gdyby tylko w Microsofcie
umieli to zrobic...

| No nie tylko. Ale tez i nie wylacznie do grania. Zreszta nawet w
| obliczeniach matematycznych czasem sie testuje moc procesora, a
czasem
| skutecznosc cache.

Z czym sie mi jeno zgodzic wypada

Lamer