Re: Pentium 4

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 17:50:51 MET

Lamer wrote:

> Artur Gawryszczak:
>
> 1. Znaczy sie Intel bedzie zwalal wine na stery?
Pojecia nie mam. Nie zwierzaja mi sie :) Ale juz rozne proporcje miedzy
wynikami z DX7 i DX8 kaza sie zastanowic co tam jest tak naprawde
mierzone.

> 2. A jak sie maja siakies Mipsy i MFlopsy do jakiejkolwiek aplikacji?
Roznie. 3DMarki tez sie maja roznie. Dlatego warto poznac wyniki
rozmaitych benchmarkow, zeby moc osadzic. Potem mozna sie podniecac.

> Znaczy sie Szanowny komputera uzywa li tylko do wyliczen
> matematycznych?
No nie tylko. Ale tez i nie wylacznie do grania. Zreszta nawet w
obliczeniach matematycznych czasem sie testuje moc procesora, a czasem
skutecznosc cache.

--
	Artur Gawryszczak