Re: Pentium 4

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 16:32:56 MET

Lamer wrote:

> Artur Gawryszczak:
[...]
> Testy aplikacyjne maja jedna przewage - jest realnie istniejace
> oprogramowanie, które im odpowiada: Office dla WinBencha i Q3 dla Q3
> :)
Sa jeszcze kompresje, dekompresje (a podobno P4 do tego stworzon, ale to
juz o MMX powiadali ...), obrobka dzwiekow, obrazkow, a chocby i
optymalizacja dysku w NUSpeedDisk - calkiem sporo proca mu trzeba. Jest
jeszcze kwestia wykorzystywania, lub nie owych specjalistycznych
instrukcyj. Autorzy freeware niekoniecznie maja specjalistyczne
kompilatory ... sa inne systemy, gdzie moge sobie cos przekompilowac,
zeby bylo lepiej - tylko na ile bedzie lepiej/gorzej?

> A Dhrystone'y mi pokaza, jak to niesamowicie szybko taki
> WindowsME powinien smigac na danym procu, gdyby tylko w Microsofcie
> umieli to zrobic...
:) najpierw, to niech ten co im pisal te teksty o tym, ze cache, albo
pre-buffering itp jest korzystny przekona ich ze tak jest naprawde. Nie
masz jak disk-cache w pamieci 80M, a dysk przy kopiowaniu rzezbi
dokladnie tak samo, jakby ktos to napisal po prostu fgetc/fputc i tak
znak po znaku 200MB z predkoscia 1/4 (nie calkiem teoretycznych)
mozliwosci dysku.

--
	Artur Gawryszczak