sb128pci.... wiesza kompa!!!!!!!

Autor: Robins (robertpla_at_polcard.com.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 17:41:18 MET

Mam problem z karta dzwiekowa sb128pci (creative).... działa na niej
wszystko tylko nie mp3... jak tylko odpalam mp3 to troszki pochodzi i
zwiesza mi kompa (szczegolnie jak cos zaczynam robic) ... czasem pojawia sie
niebieski ekran z wyjatkiem k. od sbpci.vxd .
Dodam jeszcze ze sprawdzalem juz na kilku sterach i na kilku programach do
mp3 no i jeszcze karte przekladalem a cha i dwie windy instalowalem 98 i nic
nie pomaga !!!!
konfiguracja kompa to :
bx master i celeron 600 ; 64 ramu ; tv tuner Aver Capture ; riva 2 M64 32ram
; i ten nieszczesny sb128pci
            jesli ktos wie o co chodzi to prosze o informacje..
                Robert