Re: Lamer sklada sprzet

Autor: AnUbIs (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 14:12:20 MET

Jesli chodzi o Plyty na czipsecie Fia to nie masz sie czym przejmowac,
zainstaluj winde, tak jak kolega wczesniej napisal "late" i sterowniki i
wszystko powinno ladnie, stabilnie chodzic.. Wiem bo sam to robilem :)
Pozd.

Użytkownik P_at_W3L <paw_gryz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jqeg1tc3e347a6k7prkd0l8uhm0iar8u7s_at_4ax.com...

> Nie gram, to ci nic nie powiem.

> Instalujesz system tylko z kartą graficzną.
> Później instalujesz VIA4in1, wyłączasz komputer, wkładasz pozostałe
> części i instalujesz driver'y.

> To zależy jaką masz teraz. Jeśli jest to obudowa z zasilaczem standardu
> ATX to nie. Jeśli natomias jest to zasilacz AT, lub dysponujesz mocą
> mniejszą niż 200W to przydała by się nowa.

> Cooler Master - 40zł. Duron 600_at_1000 45 stopni C

> jeśli posiadasz obudowe AT to przyda się nowa klawiatura, lub chociaż
> przejściówka. Prawdopodobnie będziesz musiał kupić nowe pamięci DIMM, w
> [...]
czy