Re: Monitor 17" - pomóżcie !

Autor: BART (bkrauz_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 14:02:03 MET

Witam
mam Flatrona 795FT Plus (3 mies), bylem zadowolony, pracuje pieknie, 800x600
32bit, odswiez. 144Hz, wiec jest pieknie, ale niestety od paru dni jest taki
myk ze przy uruchamianiu np. Unreal Tour. monitor przechodzi w stan
uspienia, czyli wylacza sie, tak sie dzieje na kilku programach i co dziwne
nie za kazdym razem, poza tym pracuje pieknie i stabilnie. Dzwonilem do
serwisu, gosc powiedzial ze jest to dziwne i chce go wyslac do Centralnego
serwisu Lg w sosnowcu.
Aha jeszcze taka mala ustereczka, ktora niedawno zauwazylem to ze w gornych
rogach troszke odstaje plastik do kineskopu, nie wiedac tego, trzeba sie
przyjzec, ale jest, to boli...
Iyama ma zlacze BNC, czyli takie wejescie na profesjo. karty graficzne, jak
chcesz go do domu to nie ma sensu. flatron tego nie ma ale ma hub USB, ktory
tez nie jest potrzebny jesli USB masz na plycie, ale jesli chcesz miec taki
super bajer to kup sobie PHILIPS 107P10, chodzi pieknie, ma USB, BNC, takze
rewelacja, cena okolo 2300zl. Wybor nalezy do Ciebie, jesli chodzi o mnie to
gdybym mial kupowac jeszcze raz to chyba wzialbym "Filipa", chociaz LG
pracuje tez super ale tzreba trafic na model, niektore sa do bani, jak to LG
Jesli chodzi o te:
- IIYama VisionMaster 410
- LG Flatron Plus
to raczej Flatron, bo IIyama nie ma np. korekcji takich dwoch elementow,
ktore to ma LG, wszystko zalezy od tego ile masz kasy.

BART

PS1 jest teraz taki model filipa 107T21, nie wiem czym on sie rozni od
107P10, ale jest duzo tanszy (okolo 1700), pewnie nie ma USB, ani BNC, wiec
akurat taki do domu...
PS2 jesli to dej pory uzywales zwyklego monitora to bedzie ci sie dziwnie
wydawalo ze plaski monitor jest wklesly, ja przez pare dni nie moglem
pracowac, Flatron poza tym ma taka minimalna krzywizne na dole,
nieszkodliwe...