Jaki monitor 17"?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 10:34:50 MET

Witam!

Nadszedł ten moment, że zebrałem odpowiednią ilość kasy, a starą 15" mam
ochotę przekazać komuś innemu. Chcę więc zmienić monitor.

Najlepiej by było wziąć 19", ale chyba nic sensownego w przedziale do 2.500
się niestety nie znajdzie :(((
Czy możecie polecić jakąś dobrą 17-kę? Zależy mi m.in. na FD Trinitronie...
koniecznie musi mieć jak najwyższą częstotliwość odświeżania poziomego, bo
nic mnie nie męczy bardziej jak kiepskie odświeżanie...

Zaglądałem na www.monitory.com.pl, ale jakoś mam wątpliwości co do
niektórych zamieszczonych tam danych - często brak częstotliwości
odświeżania, a każdy monitor na wyposażeniu ma telefon i coś tam jeszcze :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki