Re: VIA 4in1

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 20:00:10 MET

> Od pewnego czasu śledzę listę i zauważyłem przewijający się na
> niej wątek sterowników VIA 4in1. Moje pytanie jest następujące: Do czego
> tak naprawdę służą owe sterowniki i czy ich instalacja jest konieczna.
> Niektórzy piszą, że po instalacji im się poprawiło, inni, że pogorszyło.

W moim przypadku "prawda lezy gdzies po srodku" ;-)
VIA instalowany tradycyjnie z instalera zdecydowanie robi mi w systemie
zamieszanie i wywala mi (co prawda tylko, ale jednak) gry. Chodzi tutaj
o AGPx2. Na AGPx1 ... troszke lepiej, ale tez nie doskonale.
Bez VIA pack'a... idealnie ;-))), jesli patrzyma na grafike, ale nie rozwija
skrzydel dosc szybki twardziel (baracuda) i tylko tego mi szkoda (choc
tak naprawde widac to jedynie na sofcie testujacym). Moze ktos mi kiedys
wytlumaczy jak "recznie" zmusic instaler (lub same stery) z VIA 4in1 4.25a,
aby zainstalowal wszystko bez tego nieszczesnego AGP.

Druga sprawa to moja prywatna obserwacja... z tego co widze problemy z
VIA packiem, AGP i grami maja (z reguly) ludzie z _nienajnowszymi_
katrami grafiki (TnT / TnT2 / Vanta / M64). Dla odmiany malo jest post'ow
z prosbami o pomoc userow np. GeForce.

Moze zrobimy ranking?

Jesli czytaja to inni "duronowcy"... moga dopisac ;-) :
GF - bez problemow
TnT2 - problem z AGP.

Co wy na to ?
Bedzie mozna potwierdzic (badz nie) to co pisze wyzej.

> Jaka jest normalna temperatura pracy nieprzetaktowanego Durona?

To zalezy jakiego ;-) (jakie zasilanie ma na "default") i jakim wentylkiem go
potraktujesz ;-)... Moj AbitKT7 + D600 (default 1.6v) + wentyl "SpireGold"
5300 obr/mni + pasta termoprzewodzaca to 36-37'C.

pozdrawiam
JeRRy