VIA 4in1

Autor: PRZEMAS (k_przemek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 11:00:07 MET

Czołem Liście!

Mam pytanie, które dla wielu starych wyjadaczy może wydać się dziwne ;).
Otóż na dniach planuję złożyć sobie zestawik oparty na Duronie i płycie
Asusa A7V. Od pewnego czasu śledzę listę i zauważyłem przewijający się na
niej wątek sterowników VIA 4in1. Moje pytanie jest następujące: Do czego
tak naprawdę służą owe sterowniki i czy ich instalacja jest konieczna.
Niektórzy piszą, że po instalacji im się poprawiło, inni, że pogorszyło.
Proszę o łopatologiczne wyjaśnienie kwestii sławnego już pakietu VIA 4in1.

Na pewno wielu z szanownych listowiczów posiada już zestaw z Duronem na
pokładzie i płytą ASUS A7V. Jakie problemy mogę spotkać na swojej drodze
składając taki zestaw, na co powinienem uważać? Czy wspomnana płyta Asusa
posiada czujnik temperatury procesora? Jaka jest normalna temperatura pracy
nieprzetaktowanego Durona?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedz na nurtujące mnie pytania na priva.

Pozdrawiam

PRZEMAS
k_przemek_at_poczta.onet.pl