Re: Wolniej już się nie da

Autor: Piotr Bucki (mcg_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 02:06:51 MET

Jarek Gala wrote:

> Cześć,
>
> Mam problem. Po zamianie W'95 i Office '97 na W'98 i Office2000 tempo
> działania systemu jest tak osłabiająco niskie, że już nie mogę. Konfiguracja
> mojego kompa jest taka (wiem, że to już muzeum ale używam tylko Worda,
> Excela, Netu)
>
> - P166 (bez MMX)
> - 32MB RAM
> - 1,27 GB twardziel.
>
> Pytanie - czy dołożenie 32MB RAM'u coś pomoże? A może jakieś ustawienia w
> systemie. Radźcie - bo wymiana sprzętu na razie nie wchodzi w grę.

Napewno 64MB ramu bedzie kilka razy lepsze niz 32MB i system powinien sporo
przyspieszyc. Taka rozbudowe szczerze polecam. Sprawdz ile roznych ikonek jest
na pasku w prawaym dolnym rogu ekranu. Im wiecej tych ikonek tym wolniej system
dziala. Usun nie potrzebne. Dobre efekty daje tez wymiana dysku na szybszy no
ale to juz wieksza inwestycja.

--
Piotr Bucki
e-mail mcg_at_student.uci.agh.edu.pl