Re: Wolniej już się nie da

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 02:55:18 MET

Konfiguracja

Wywalić FindFast, usunąć swapa, zdefragmentować dysk twardy, założyć swapa na
stałe o wielkości 2-3 x RAM. Pomyśleć nad skorzystaniem z programu 98lite
(usunięciem ActiveDesktop itp.). Active Desktop oczywiście wyłączyć. Sprawdzić
czy nie ma za dużo zdefiniowanych ścieżek w zmiennej PATH w autoexec.bat. Dysk
przełączyć w DMA. Jak to wszystko nie pomoże, to dodać mu RAM-u i powinno być
OK. Sam mam notebooka P133/48 MB RAM i nie narzekam.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki