Re: Płyty główne Clayton.

Autor: RadekW (radek_at_arkom.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 01:39:28 MET

Witam
Dlaczego sprzedaja sie plyty VIA bo sa tansza alternatywa BX i oferuja
"bajery" typu AGP4x DMA66 (a mimio to i tak sa mniej wydajne), w zwiazku z
tym markowych plyt na VIA sprzedaje sie znacznie mniej niz takich jak
okresliles "PiczyPartner" i dlatego mniej sie slyszy ze cos zle dziala na
Asusie zVIA. Co do Claytona BX moge rece i nogi dac poucinac za to ze nie sa
to zle plyty a powiem wiecej sa to naprawde malo problemowe plyty i dosc
wydajne. Nie uwazam tak dla tego iz mam taka wlasnie plyte. W tej chwili w
domku mam dwa kompy drugi jest na duronie jest umnie w ramach testu
stabilnosci platworm opartych na tych prockach . Jest on oparty o plyte Abit
KT-7, testuje sie dopiero ok 1-mca i nie moge za wiele powiedziec. Ale juz
mialem problem z uruchomieniem karty sieciowej, jakbym jej nie wsadzal to
pchala sie na prezrwanie razem z USB no i skonczylo sie natym ze wylaczylem
USB. A gdybym mial np skaner naUSB??, pomagalo wyjecie SBLive i zamiana go
np na SB 128 ale to tez nie zadowalajace. Z meili od firmy Abit dowiedzialem
sie ze problem ten ma zniknac wraz z ukazaniem sie nowego Biosu, wiec
pozostalo tylko czekac.
A Claytonow widzialem mnostwo i to strasznie opakowanych i tam nie bylo
takich problemow.
A zdazaly sie podobne problemy np. z plytami A-Open oprartuch na BX.

ps. ale juz w zasadzie sie domyslam jaka bedzie twoja odpowiedz "nie
polecilbym nawet najgorszemu wrogowi takiej plyty" prawda?

Użytkownik El presidente <postmajster_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qivd1t8htgnlracjddedplritj061qlcs9_at_4ax.com...