Re: Teac W54E dotyczy tez postu o Teac W512 EK

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:35:30 MET

Radoslaw Sokol napisał:

> Wiesz co, poniekąd modele W512EK i W512EB różnią się tylko oprogramowa-
> niem -- a dokładniej jakąś głęboko zaszytą częścią firmware pewnie, bo
> sprzętowo nie ma chyba większych różnic (gdyby ktoś miał dwa takie napędy
> -- proszę sprawdzić i rozstrzygnąć :) ). Oba mają ten sam scalak obsłu-
> gujący BurnProof, ino firmware EK go nie udostępnia...
>
> Nie zmienia to faktu, iż mając wersję EK (zazwyczaj sprzedawaną jako OEM,
> ale niekoniecznie) nie zrobimy z niej EB (zazwyczaj BOXowanej, ale też
> niekoniecznie) -- a przynajmniej nikt na razie nie próbował :)

Dokladnie tak. Pisalem o tym ostatnio na cdrinfo.pl
Wersja E sprzedawana jest w wersji OEM i nie posiada BurnProof.
Wersja EB w wersji BOX i ma juz ten ostatni.
Ale tak naprawde wewnatrz niczym sie przeciez nie roznia wiec to kwestia
odpowiedniego firmware'u. Ciekaw tylko jestem jak oni to zablokowali ...
Pisalem rowniez ze we Wrocku jest do zdobycia nie BOX'owalna, tansza wersja
tej nagrywary ale z symbolem EB czyli z BurnProofem (zakupiona i sprawdzona ;)

Z pozdrowieniami
Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl
ICQ UIN 36360311