Re: Teac W54E dotyczy tez postu o Teac W512 EK

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 22:49:53 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w artykule
news:3A15A00B.F9D640A3_at_iname.com pisze...
> Hi,
>
> Wiesz co, poniekąd modele W512EK i W512EB różnią się tylko oprogramowa-
> niem -- a dokładniej jakąś głęboko zaszytą częścią firmware pewnie, bo
> sprzętowo nie ma chyba większych różnic (gdyby ktoś miał dwa takie napędy
> -- proszę sprawdzić i rozstrzygnąć :) ). Oba mają ten sam scalak obsłu-
> gujący BurnProof, ino firmware EK go nie udostępnia...

Jesteś tego pewien? Kilka dni temu pytałem tu o W512EK i jak dotąd sprawa
się prawie rozstrzygnęła. Kolega kupił wczoraj W512EK i ta nagrywara
przedstawia się jako W512EB. ~EK to tylko nazwa nagrywarki według
sprzedawcy/producenta. Oznacza to chyba tyle, że ~EK i ~EB to jedno i to
samo, a różnią się być może oprogramowaniem. Nie widziałem ~EB, więc ciężko
mi w tej kwestii cokolwiek powiedzieć. Druga sprawa, że kolega kupił OEM
(chyba, rozmawiałem z nim tylko chwilkę i nie zdążyłem wypytać), więc
prawdopodobnie oprogramowania nie ma żadnego.

> Nie zmienia to faktu, iż mając wersję EK (zazwyczaj sprzedawaną jako OEM,
> ale niekoniecznie) nie zrobimy z niej EB (zazwyczaj BOXowanej, ale też
> niekoniecznie) -- a przynajmniej nikt na razie nie próbował :)

No właśnie rozchodzi się o to, czy trzeba z ~EK robić ~EB. Bo wszystko
wskazuje na to, że to jest to samo już od samego początku.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl