Re: JAKI CD-R?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:36:35 MET

On Sat, 18 Nov 2000 17:06:26 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Teac W54E -- 4x4x32, interfejs EIDE, dobra firma, używany przez wiele osób, co
>prawda model jeszcze na tyle świeży, że nie sprawdzono na 100% niezawodności,
>ale koło roku chyba niektóre egzemplarze mogą mieć, a reputacja Teaca jest
>doskonała. Cena bardzo ciekawa -- około 600 zł.

Przyłączam się do poprzednika bo właśnie takiego Teac'a mam,
ale ostrzegam przy okazji wszystkich zapatrzonych w firmę Teac.
Kupiłem jakiś rok temu CD-ka Teac x 32 (IDE) głównie na podstawie
opinii tych napędów i firmy. Mija rok i widzę, że przychodzi czas na
zmianę napędu. Bynajmniej nie z powodu prędkości odczytu.
Inna sprawa, że CD-ek był dobry. Czytał płytki, których nie
odczytywały inne napędy.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
ICQ 18237071